Why Appeasing the Iranian Regime is a Betrayal of the People and Global Peace
Amid the debate over the terms of the MOU with Iran, one key fact has largely gone undiscussed: What is to become of the Iranian people, whose hour of freedom we promised had finally come?
— Mike Pompeo (@mikepompeo) June 26, 2026
My latest for @ACLJ:https://t.co/gyHkywbxpa
چرا مماشات با رژیم ایران، خیانت به مردم و صلح جهانی است؟
هرگونه تفاهم نامه یا توافق پنهانی میان دولتهای غربی و رژیم ولایت فقیه، فراتر از یک معامله سیاسی، «معامله بر سر خون» است. تجربه دهههای گذشته ثابت کرده است که سیاست مماشات (Appeasement)، تنها به دیکتاتوری حاکم زمان میخرد تا با سرکوب داخلی و صدور تروریسم، بقای خود را تضمین کند.
پلیس #فرانسه در یک اقدام غیرقانونی تلاش میکنه از تظاهراتی که از یک ماه پیش مجوز اون گرفته شده و تمامی هماهنگیها هم انجام شده، جلوگیری کنه
— Ramzi Mousavi (@ramzi1336) June 28, 2026
اما جمعیت اونقدر زیاده که عملا اینکار غیرممکنه✌️#نه_شاه_نه_شیخ #نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم pic.twitter.com/rQvkjP8pkp
تنها راه حل پایدار، نه جنگ است و نه معامله با غارتگرانِ ایران؛ بلکه حمایت از آلترناتیو دموکراتیک و برنامه ده مادهای خانم مریم رجوی است. این برنامه، استانداردهای جهانیِ دموکراسی، جدایی دین از دولت، برابری جنسیتی و حق تعیین سرنوشت را تضمین میکند. مخالفت با این ارزشها، به معنای نادیده گرفتن هویت انسانی و کرامت ملی است.
Comments
Post a Comment